حجت الاسلام محی الدینی : مسئولان و فعالان عرصه تولید و جوانان از همین ابتدای سال برای تحقق اهداف شعار سال برنامه ریزی ویژه داشته باشند و نسبت به عملیاتی کردن رهنمود‌ها تلاش بیشتری از خود نشان دهند.
کد خبر: ۹۵۸۷۱۹۹
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهریز بر لزوم توجه ویژه مسئولان و جوانان به سخنان رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: مسئولان و فعالان عرصه تولید و جوانان از همین ابتدای سال برای تحقق اهداف شعار سال برنامه ریزی ویژه داشته باشند و نسبت به عملیاتی کردن رهنمود‌ها تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

وی تصریح کرد: سال گذشته در کشور هم رویداد‌های شیرین و هم تلخ داشتیم و معنای عدالت هم همین واقع بینی است که باید نقاط قوت و ضعف را باهم ببینیم.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: پیام رهبری کوتاه بود، اما معنادار و عدم رضایتشان از تحقق شعار سال بخش از سخنان ایشان بود. تاکید چندباره ایشان بر مشکلات اقتصادی، تلنگری برای مسئولان و مجلس است.

وی با بیان اینکه سیاست راهبردی دشمن نبودن مردم در صحنه سیاست، فرهنگ و اقتصاد است، افزود: هر جا مردم وارد شده، پیروزی و پیشرفت بوده و در مسئله اقتصاد هم اگر از توانایی و ظرفیت مردم استفاده شود، وضعیت معیشت مردم بهتر خواهد شد. دولت، مجلس و قوه قضائیه نیز باید به نقش حمایتی، تقنینی و نظارتی خود عمل کنند.

محی الدینی لزوم برخورد مناسب با میهمانان و مسافران نوروزی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید طوری عمل شود تا مسافران با خاطره خوش به مقصد شهر‌های خود بازگردند.

وی تاکید کرد: در همه زمینه‌ها انصاف داشته باشیم تا به مسافران و میهمانان خوش بگذرد و میهمان‌ها هم حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارند.

امام جمعه مهریز همچنین رانندگی ایمن در این ایام را خواستار شد و گفت: رانندگان در جاده‌ها مواظب باشند و با احتیاط و با سرعت مطمئنه رانندگی تا نوروز برای خانواده و اقوام تلخ نشود و شاهد تلفات جانی نباشیم.

ارسال نظرات