مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار مسافر در اماکن رسمی و غیررسمی استان یزد اسکان یافتند.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۰۶
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سید محمد رستگاری با اشاره به آمار مسافران نوروزی در یزد گفت: از ابتدای سال جدید حضور مسافران نوروزی در یزد روند افزایشی به خود گرفته است و تا شب گذشته در بیش از ۹۵ درصد از ظرفیت اماکن اقامتی و هتل‌های استان یزد مسافران اسکان یافتند.

وی ادامه داد: البته اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مرکز استان، بافت تاریخی و شهرستان‌های استان همچنان ظرفیت خالی دارد و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان تعطیلات نوروزی حضور مسافران نوروزی را در استان داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار مسافر در اماکن رسمی و غیررسمی استان یزد اسکان یافتند، افزود: ظرفیت مدارس استان دیروز تقریبا تکمیل شد و از ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی و سالن‌های ورزشی استان نیز برای اسکان مسافران استفاده شد.

وی با بیان اینکه یزد کاملا برای پذیرش مسافران نوروزی مهیا شده است، ادامه داد: تا روز گذشته بیش از ۹۷ هزار نفر از اماکن تاریخی یزد بازدید داشتند.

رستگاری اضافه کرد: با توجه به حجم زیاد مسافران و بازدیدکنندگان از بافت تاریخی یزد، در ورودی بافت تاریخی و ایستگاه‌های پیش‌بینی شده در سه مسیر نقشه‌هایی که رفت و آمد مسافران را تسهیل کند نصب شده است تا بتوانند برای بازید بیشتر از مکان‌های تاریخی و گردشگری برنامه‌ریزی داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار