خطب نماز جمعه این هفته وردنجان گفت: مسئولین بکوشند با کمک مردم اقتصاد کشور را به جایگاه بالا برسانند.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۳۰
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی، باتوجه به شعارسال ازسوی مقام معظم رهبری گفت: مسئولین بکوشند با کمک مردم اقتصاد کشور را به جایگاه بالا برسانند تا مشکل اقتصاد، گرانی و تورم مهار شود.

امام جمعه وردنجان، با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تقارن آن با بهار طییعت، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان دارای برکت، رحمت و آمرزش برای بندگان مؤمن خدا است، این ماه نزد پروردگار عالم برترین ماه، روز و شب‌هایش بالاترین و ساعت‌هایش برترین ساعت است،

وی، در ادامه به اهمت حفظ حرمت ماه نزول قرآن اشاره کرد و افزود: در تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت، باید حریم ماه مبارک رمضان شکسته نشود، مسافرین و کسانیکه به هر دلیل قادر به گرفتن روزه نیستند باید حریم ماه نزول قرآن، حرمت امت اسلام و مردم مسلمان را حفظ کنند، باید دانست که خداوند ناظر بر همه اعمال است.

حجت الاسلام محمدی، به برکات ماه ضیافت الهی اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و انس با قرآن کریم است.

امام جمعه وردنجان، با تبریک فرخنده میلاد سبط اکبر، به لزوم همراهی و تبعیت از امام و در عصر غیبت پیروی از ولی فقیه ، اشاره کرد و افزود: همسو نبودن مردم با حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و تبلیغات سو دشمن در جهت تضعیف جایگاه اهلبیت رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم باعث قبول صلحنامه از طرف امام مجتبی علیه السلام شد.

وی،نداشتن تحلیل واقعی از جریانات را ازجمله دلایل عزل آقای منتظری از سمت قائم مقامی بیان کرد و گفت: تضعیف نهادهای انقلابی و ارتباط با افرادی که با نظام ضدیت داشتند را از دیگر دلایل عزل وی دانست.

حجت الاسلام محمدی، به لزوم متوقف شدن نسل کشی در غزه اشاره کرد و گفت: رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل تا به امروز در تحقق اهداف اصلی خود که دلیل آغاز جنگ علیه نوار غزه بوده شکست خورده است، در اوج ناتوانی زنان، کودکان و غیر نظامیان را مظلومانه به شهادت می رساند.امروز مردم مظلوم و مفتدر غزه پیروز میدان هستند.

ارسال نظرات