سرپرست اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز هفتم فروردین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۷۲
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، محمد جمالی در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان بویراحمد گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ششم فروردین ماه ۱۴۸۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۸۸۸۵ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی بیان کرد: ۱۱۵۰۰ نفر در روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستانهای بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده است.

جمالی افزود: این تعداد مسافر نوروزی در ۱۸۵مدرسه و 940 اتاق پذیرش شده اند.

سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۳فروردین پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است گفت: جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین اولویت کاری و هدف عوامل اجرایی درستاد های اسکان فرهنگیان درسطح شهرستانها ومناطق استان است.

گفتنی است : برخی مسافران نوروزی که از استانهای کردستان ،تهران ،چهارمحال بختیاری و اصفهان در مدارس محل اسکان مستقر بودند از مهمان نوازی ، برخورد توام با اخلاق و ارائه خدمات آموزش وپرورش شهر یاسوج اظهار رضایت و از عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظرات