مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کیفیت خدمات ارائه شده، نوع برخورد و عملکرد عوامل اجرایی مراکز اسکان فرهنگیان در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد رضایت مسئولان و مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۷۵
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،علی اصغر قلی پور، در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، افزود:عملکرد ادارات آموزش و پرورش استان از جمله آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در خدمت رسانی به مسافران نوروزی رضایت بخش،مطلوب و قابل تقدیر است.
وی،با با بیان اینکه بازدید و نظارت میدانی بر فعالیت‌های مراکز اسکان ستادهای اسکان ،خدمات و امدادرسانی دستگاههای اجرایی مختلف استان را از وظایف ذاتی بازرسی استانداری اعلام کرد و گفت:هدف از این بازرسی ها بررسی و ارزیابی ارائه خدمات، تامین رضایت‌مندی مسافران نوروزی و رفع موانع احتمالی به‌صورت روزانه در حال انجام و رصد است.
قلی پور،افزود:با بازرسی های انجام شده از تمامی این ستادهای سفر در نقاط مختلف استان،عملکرد آموزش و پرورش در سراسر استان با توجه به امکانات و ظرفیت های موجودش در بحث راه اندازی ستادهای اسکان، پذیرش،خدمات دهی و راهنمایی مسافران و میهمانان نوروزی بسیار ارزنده و شایسته تقدیراست.
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: از 28 اسفندماه زمان آغاز طرح اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان تا هشتم فروردین ماه هزار و 74 خانوار با جمعیتی بالغ بر 5 هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این شهرستان پذیرش شده اند.
صالح داستار افزود: این تعداد مسافر نوروزی در 52 مدرسه و هزار و 74 اتاق اسکان داده شدند.
وی با بیان اینکه ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان این شهرستان تا ۱۳فروردین پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است ،گفت: جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین اولویت کاری و هدف عوامل اجرایی درستاد های اسکان فرهنگیان درسطح شهرستان بویراحمد است.
صالح داستار، افزود:بیشترین مسافراسکان داده شده از استان های کردستان ،مازندران،خراسان رضوی، ،تهران ،چهارمحال بختیاری ،خراسان جنوبی ،یزد و اصفهان بوده است.
مسافران و میهمانان نوروزی اسکان داده شده در مدارس مورد نظر هم از مهمان نوازی ، برخورد توام با اخلاق و ارائه خدمات مطلوب آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد اظهار رضایت و از عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهرستان بویراحمد تقدیر و تشکر کردند.
گفتنی است ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در دبیرستان مصلی نژاد واقع در بلوار شهید قرنی شهر یاسوج تا 13 فروردین ماه به روی مسافران و میهمانان نوروزی دایر است.

ارسال نظرات