مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان بوشهر:

اولویت کاری مسئولان در حوزه‌ی اقتصاد باشد/ تولید موتور محرک اقتصاد است

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر تولید را موتور محرک اقتصاد دانست و گفت: الویت کاری مسئولان در حوزه‌ی اقتصاد باشد.
کد خبر: ۹۵۸۹۰۴۳
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام صادق علیه السلام استان در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج اداری و کارگری و جمعی از مدیران ادارات شهرستان دشتستان با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان " جهش تولید با مشارکت مردم " گفت: نامگذاری سال جدید با رویکرد اقتصادی نشان می‌دهد که اولویت کاری مسئولان و مدیران باید پرداختن به اقتصاد و معیشت کشور باشد. ایشان تولید را موتور محرکه اقتصاد دانست و تصریح کرد برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی چاره‌ای جز تولید و هدایت منابع کشور به سمت تولید نیست.

سرهنگ پاسدار اسکندری به تبیین نقش و جایگاه مردم در تحقق شعار سال پرداخت و افزود: حیات و بالندگی نظام اسلامی، مرهون حضور مردم در صحنه‌های مختلف است و بدون تردید با حضور مردم و حمایت دولت شاهد رشد قابل توجه‌ای در اقتصاد کشور خواهیم بود.

ایشان پیروی از اندیشه‌های ولایت را تنها راه نجات کشور دانست و تصریح کرد: در طول تاریخ ۴۵ ساله انقلاب پیشرفت‌های حاصل شده ناشی از پیروی از اندیشه ها‌ی امامین انقلاب بوده است و پیشرفت‌های شگرف در حوزه‌های هسته ای، هوا و فضا و نانو تکنولوژی شاهد و گواه محکمی بر این ادعاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات