سردار رزمجو:

جهاد تبیین مشتی محکم بر دهان دروغگوی دشمن است

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نشستی با مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: جهاد تبیین مشتی محکم بر دهان دروغگوی دشمن است.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۷۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

جهاد تبیین مشتی محکم بر دهان دروغگوی دشمن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو در این نشست ضمن گرامیدشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اقدامات شناختی دشمن در کشور افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در تلاشند با بکارگیری اقدامات رسانه‌ای متعدد مردم را نسبت به آینده درخشان انقلاب ناامید کنند.

سردار علی رزمجو جهاد تبیین را مشتی محکم بر دهان دروغگوی دشمن دانست و اذعان کرد: تبیین اهداف اصلی انقلاب و نقشه‌های شوم دشمنان در جامعه سبب افزایش بصیرت و در پی آن خنثی شدن اقدامات شناختی دشمن می‌شود.

جهاد تبیین مشتی محکم بر دهان دروغگوی دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز در این نشست گفت: شایسته است مسئولین ذیربط با بکارگیری عموم مردم در اقدامات فرهنگی مختلف زمینه را برای فرهنگ سازی بهتر در کشور فراهم کنند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در این نشست تصریح کرد: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در راستای حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی با داشتن نیرو‌های جهادی تا کنون در سطح استان اقدامات بسزایی را به ارمغان آورده است.

جهاد تبیین مشتی محکم بر دهان دروغگوی دشمن است

سرهنگ خضر فقیه در پایان با اشاره به برخی از اقدامات این مجمع گفت: فعالیت‌های فرهنگی، پیگیری مطالبات مردمی از مسئولین و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی برخی از اقدامات اصلی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار