شیبانی گفت : درونمایه آموزه های حضرت علی(ع) تاکید بر انصاف ، عشق و بخشش ، احترام به حقوق دیگران است ، با عمل به آنها مسیر ایمان و زندگی خود را مستحکم تر کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۴۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

برپایی مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در زاهدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان ، همزمان با فرارسیدن بیست و یکمین شب از ماه مبارک رمضان و شهادت مولای متقیان ، حضرت علی (ع) ، به همت هیئت امنا و بسیجیان پایگاه طیبه و شهیدان محبی از حوزه های زکیه (س) و نبی اکرم (ص) مراسم شب زنده داری مسلمانان در مسجد آل حضرت علی (ع) برگزار شد .

خواهر بتول نعمتی نژاد ، فرمانده پایگاه طیبه عنوان کرد : شبهای قدر از لحظات مهم و خاص در تاریخ اسلام است. این شب، شبی است که به شهادت حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) مربوط است، شبی که پر از عظمت، شفاعت و برکت است. امام علی (ع)، سرور شجاعان، قهرمان حق و عدل، امت الهی و نهان هستی است.

نعمتی نژاد افزود : برپایی مراسم در شب‌های قدر فرصتی است برای یادآوری بزرگداشت امام علی (ع)، برای تأمل در زندگی ایشان ، کسب انرژی و ایمان برای ادامه راه درست و عمل به آنها . امام علی (ع) با عدل، شجاعت، صبر، دانش، و عشق به خدا و پیامبر اسلام (ص)، الگویی برای همه مسلمانان و بشریت است.

برادر محمد شیبانی ، فرمانده پایگاه شهیدان محبی تصریح کرد : همانطور که پیامبر گرامی اسلام فرموده اند «علی در بین شما همانند قرآن است، پس با آن پیوند برپا دارید تا گمراه نشوید» پس باید به یاد داشته باشیم که درونمایه ی آموزه های امام علی (ع)، تأکید بر انصاف، عشق و بخشش، واحترام به حقوق دیگران بود. ایشان در هر لحظه از زندگی خود، به ما درس‌هایی ارزشمند آموزش داده‌اند که اگر بتوانیم از آنها الهام بگیریم، می‌توانیم زندگیمان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهیم.

وی بیان کرد : با یادآوری شهادت امام علی (ع) در این شب با برکت، باید عزم و اراده‌ی خود را برای پیشرفت در مسیر ایمان و عمل قوی نماییم. باید سعی کنیم بر اساس آموزه‌های عدالت، صبر، دانش، بخشش و عشق به خدا و حقیقت عمل کنیم و به الگوی امام علی (ع) در زندگی خود عمل کنیم.

شیبانی در پایان افزود: با عزم ، اراده، با تفکر ، تدبیر و با هدفمندی و ایمان، می‌توانیم زندگی خود را زیبا و معنوی‌تر کنیم. امیدوارم که این شب ، زندگی ما را پر از نور، روشنایی و برکت کند و باعث ارتقاء روحیه و ایمان ما شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار