خبرهای داغ:

دعوت بسیج رسانه شهرستان ملایر از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

همدان- بسیج رسانه شهرستان ملایر به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در بیانیه‌ای از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۲۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج رسانه شهرستان ملایر به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در بیانیه‌ای از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

«وَلَقَد کَتَبنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعدِ الذِّکرِ أَنَّ الأَرضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّـلِحُون» (انبیاء: ۱۰۵)

همه اذعان داریم مسأله فلسطین موضوع وحدت‌بخش جهان اسلام بوده و خواهد بود و نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) همچون حلقه‌ وصلی است برای هم صدایی مسلمانان و مستضعفان و آزادگان جهان با قدس شریف و مبارزه برای آزادی فلسطین مظلوم.

روز قدسِ امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که  عملیات «طوفان‌الاقصی»، هیمنه پوشالی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرده و اراده شکست ناپذیر فلسطین جایگزین آن شده است.

امروز غزه، نماد تقابل حق و باطل و خط مقدم مواجهه جبهه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با مستضعفان جهان است و صبر و استقامت ملت فلسطین در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، جلوه‌ای است که به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

اکنون رژیم بی آبروی صهیونیستی که خسارت‌های جبران ناپذیری را متحمل شده همچنان به جنایت خود ادامه می‌دهد. زن، کودک، پیر و جوان غیر مسلح را به قتل می‌رساند، خانه‌ها را ویران و از ورود غذا و دارو جلوگیری می‌کند.

امروز دنیای اسلام می‌بیند که نمی‌توان به قدرت‌های نژاد پرست غربی اعتماد کرد و کشور‌های اسلامی خودشان باید با حفظ انسجام و اقتدار خود با قطع روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم منحوس صهیونیستی، تعقیب و مجازات سران جنایتکار صهیونیست و آمریکا را در مجامع بین المللی پیگیری کند.

به توفیق الهی مبارزه فلسطین به نتیجه نهایی خود نزدیک خواهد شد و رژیم صهیونیستی بدون شک به همت ایمان و غیرت جوانان و مردم فلسطین از این منطقه ریشه کن خواهد شد.

بسیج رسانه ملایر ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی و حمله به کنسولگری ایران در سوریه توسط اسرائیل و آمریکا و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شریف ایران، از عموم مردم ملایر دعوت می‌کند تا با مشارکت گسترده در راهپیمایی این روز و با اعلام انزجار از وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی، حامی مردمانی باشند که با جان خود از قدس شریف دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار