زنجان-دادستان مرکز استان گفت : با توجه به درخواست همشهریان در فضای مجازی از دادستانی مبنی بر پیگیری و حل مشکلات بهداشتی و محیط زیستی و رها سازی فاضلاب در مسیر پل میر بهاءالدین زنجان با حضور مدیران مسئول و متولیان امر بصورت میدانی از محل بازدید و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۲۲
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۵

ضرب الاجل دادستان زنجان برای ساماندهی پل میربهاء الدین

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛بهروز عباسی در حاشیه این بازدید از پل میربهاء الدین که از آثار تاریخی دوره صفوی به شمار می آید  گفت : با توجه به درخواست همشهریان در فضای مجازی  از دادستانی مبنی بر پیگیری و حل مشکلات بهداشتی و محیط زیستی  و  رها سازی فاضلاب در مسیر پل میر بهاءالدین زنجان  با حضور مدیران مسئول و متولیان امر بصورت میدانی از محل بازدید و موضوع مورد بررسی قرار گرفت. 

 

وی اظهار کرد :  در بررسی های انجام شده مشخص شد به لحاظ رها شدگی فاضلاب در این محل و عدم رسیدگی به موضوع که بهداشت عمومی را تهدید و منظره نازیبا  در منطقه بوجود آورده بود ضرورت به اقدام فوری برای حل این مشکل می باشد .

 

عباسی تأکید کرد : با توجه به اهمیت موضوع ،مقرر شد شهرداری و اداره آب و فاضلاب زنجان با محوریت زیر مجموعه معاونت عمرانی استانداری  در سریعترین زمان نسبت به جبران کارهای عقب مانده اقدام و کار ساحل سازی  محل را با فوریت دستور کار قرار دهند. 

 

دادستان مرکز استان بیان کرد : با توجه به اینکه این آثار تاریخی در طول سال پذیرای گردشگران  و مسافرین می باشد ، ضرورت توجه به موضوع مهم  بهداشتی و زیست محیطی و زیبا سازی دارد،بنابر این از حیث  احقاق حقوق عامه و رفع نگرانیهای مردم،امیدواریم با پیگیریها و اقدامات به موقع  متولیان امر در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات پل میر بهاءالدین باشیم .

 

گفتنی است  در این بازدید  مدیران کل محیط زیست و آب و فاضلاب، میراث فرهنگی و گردشگری استان ، شهردارزنجان، مدیر عامل آب منطقه ای و رئیس شبکه بهداشت .معاون  فرماندار زنجان دادستان زنجان را همراهی میکردند.

 

 

ارسال نظرات