خبرهای داغ:
مردم ولایتمدار و شهیدپرور کلانشهر شیراز با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از استکبار و رژیم غاصب اسرائیل نشان می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۱۵
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، امروز، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس است؛ و مردم روزه‌دار، شهیدپرور، بصیر و آگاه استان فارس و کلانشهر شیراز از آغازین ساعات صبح امروز با حضور در فلکه امام حسین(ع) شیراز، آماده شروع راهپیمایی روز قدس بودند تا در تاریخ ثبت کنند که همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و آنها را تنها نمی‌گذارند.

مردم ولایت‌مدار سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی امسال متفاوت‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته پیمان برادری خود را با مردم مسلمان و مظلوم فلسطین تجدید کردند.

خیابان های منتهی به مرکز تجمع، مملو از جمعیتی که هر لحظه به تعدادآن افزوده می شد، زن و مرد، پیر و جوان، در هر لباس و از هر قومی، آمدند تا ثابت کنند که انسانهایی آزاده، همیشه در صحنه و پیرو ولایتند و نسل ظهور.

مردم شیراز با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" انزجار خود را از استکبار و رژیم غاصب اسرائیل نشان دادند. امروز مشت همه مردم فارس به حمایت از مظلومیت مردم بی‌گناه فلسطین گره شد و یک‌صدا فریاد "الله‌اکبر" و "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" سر دادند.

در این راهپیمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جانبازان غیور و دلیر ایران اسلامی دوشادوش مردم حضور یافته و پدران و مادران نیز کودکان خود را همراه آورده و به ندای ولی خود لبیک گفتند. همچنین اقلیت‌های مذهبی، جامعه ورزشی استان، عشایران غیور نیز در این راهپیمایی باشکوه حضور داشتند.

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان شیراز/ مردم آمدند؛ مسئولین بی برنامه پاسخگو باشند

امروز مردم با زبان روزه آمده‌اند تا به همه جهانیان اعلام کنند که حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و اجازه نمی‌دهند اسرائیل به تجاوزهای خود ادامه دهد.

مردم سومین حرم اهل بیت(ع) با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی، به جنایت‌های این رژیم در غزه اعتراض کردند.

مردم آمدند، مسئولین بدون برنامه پاسخگو باشند

اما همه حضور و همراهی مردم یک طرف، برنامه ریزی برای این حضور همه جانبه از سوی مردمی همیشه در صحنه که در هر برنامه و مراسمی، به تعداد آن افزوده هم می شود، هماهنگی و سیستم صوت مناسب یک طرف؛ مگر می توانیم برنامه هایی در تقویم خود داشته باشیم و از قبل برای آن برنامه ریزی نکنیم؟ مگر برنامه های ثابت در تقویم کم هستند؟ و مگر دستگاه های اجرایی و مرتبط با هر کدام از این برنامه ها، بودجه کمی برای برگزاری دریافت می کنند؟ پس این هزینه و برنامه کجاست که جمعیتی از مردم، در گرما و سرما، در باران و برف، و در زیر آفتاب سوزان همیشه هستند، اما از سوی دستگاه های متولی و متربط، نه برامه ای برای حفظ و جذب این حجم از مخاطب هست و نه حتی سیستم صوتی که کمترین و اساسی ترین نیاز چنین برنامه هایی است. 

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان شیراز/ مردم آمدند؛ مسئولین بی برنامه پاسخگو باشند

امروز در شیراز، با جمعیتی فراتر از همه راهپیمایی ها و تجمعات دیگر مواجه بودیم، اما برنامه در محل تجمع، سیستم صوت و در نهایت برنامه ای در پایان و بیرون از حرم مطهر شاهچراغ(ع) برای هدایت و مدیریت جمع نبود و مردم در مسیر، سرگردان بودند؛ عده ای خود شعارهایی را می دادند که باید قدردان این مردم مدیر و فهیم بود. اما مدیران مربوطه برای قطعی سیستم صوت از خیابان زند تا سه راه نمازی، و از آنجا تا حرم مطهر چه پاسخی دارند؟ و مگر نه اینکه می دانستند که به دلیل شرایط خاص منطقه و اتفاقات اخیر، جمعیت بیشتری نسبت به سالهای قبل و حتی راهپیمایی قبل که 22 بهمن بود، می آید؟

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان شیراز/ مردم آمدند؛ مسئولین بی برنامه پاسخگو باشند

 

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان شیراز/ مردم آمدند؛ مسئولین بی برنامه پاسخگو باشند

 

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان شیراز/ مردم آمدند؛ مسئولین بی برنامه پاسخگو باشند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها