خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در فارس در گفتگو با بسیج گفت: بعد از انقلاب اسلامی، مردم و حکومت برخاسته از آزاده مردم ایران، همیشه مخالفت خود را با وجود چیزی به نام اسرائیل در منطقه اعلام کرده است و این موضع تا آخر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۹۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در حاشیه راهپیمایی روز قدس شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه با جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی وضعیت در غرب آسیا کاملا متفاوت شده است، اظهار داشت: امرچز، بیش از شش ماه می‌گذرد که دولت جعلی اسرائیل از عهده یک گروه مقاومت برنیامده در حالی که جبهه مقاومت هنوز کار اصلی خودش را شروع نکرده است.

وی خطاب به سردمداران رژیم جعلی اسرائیل گفت: به جای این لجبازی‌ها، جمع کنند بروند، وگرنه مردم فلسطین حسابشان را خواهند رسید و همانطور که در طول این شش ماه نتوانستند کاری کنند،اکر کرانه غربی وارد میدان شده و جنگ نهایی شروع شود، خودبه‌خود همه مجموعه‌شان نابود خواهد شد.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، مردم و حکومت برخاسته از آزاده مردم ایران، همیشه مخالفت خود را با وجود چیزی به نام اسرائیل در منطقه اعلام کرده است و این، ظلمی است که جبهه استکبار به غرب آسیا کرده است.

آیت‌الله دژکام تاکید کرد: این موضع تا آخر ادامه خواهد داشت و هیچوقت هم تغییر نخواهد کرد.

وی با اشاره به پشیمانی آنها که سیاست عادی سازی را در کشورهای عربی راه انداختند، ادامه داد: نابودی اسرائیل از مواضع اصلی نظام جمهوری اسلامی هست و خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها