خطیب نماز جمعه زهک گفت: امروز منطقه غرب آسیا ناامن ترین منطقه جهان است و با ملاحظه به جنگ های این منطقه متوجه میشویم.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۲۲
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان زهک، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید پوراندخت بیان کرد: آمریکا در منطقه غرب آسیا علاوه بر اینکه اسرائیل را آورد حکومت های قبیله ای استبدادی پدید آورد همچون آل سعود در عربستان،آل خلیفه در بحرین و.... که هیچ خبری از دموکراسی و انتخابات در این کشورها نیست و جمعیت مهاجر آن بیشتر از جمیعت بومی این کشور هاست این کشورها گاو شیرده آمریکا هستند از این جهت امروز منطقه غرب آسیا ناامن ترین منطقه جهان است و با ملاحظه به جنگ‌های این منطقه متوجه میشویم هرچه بحران در منطقه است منشا آن یا حضور آمریکاست یا ارتباط به آمریکا دارد.
وی افزود: راهپیمایی روز قدس امسال اولین روز قدس پس از طوفان الاقصی است و قطعا منشا تحولات عظیمی در جهان خواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین پوراندخت در خصوص نامگذاری روز قدس تصریح کرد: امام بر اساس اصول قرآنی این روز را نامگذاری کرده است مسئله فلسطین یک مسئله اعتقادی برای ما است و بر همین اساس این نامگذاری برای این روز انجام شده است و روز قدس را باید روز هویت بخشی معنی کنیم روزی که به فلسطین هویت داد روز قدس است وگرنه فراموش میشوند این هویت را امام بزرگوار با نام گذاری این روز قدس، به فلسطین برگردانده است.

وی در ادامه عنوان کرد: از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی با همه مشکلات و تحریم ها و تهدید ها تا به امروز نه تنها خودمان را حفظ کردیم و بلکه ملت دست خالی فلسطین را در مقابل دشمن تا دندان مسلح ما ملت ایران و انقلاب اسلامی حفظ کردیم.

امام جمعه زهک خاطرنشان کرد: آنهایی که می‌خواستند ک فلسطین را از نقشه جهان حذف کنن امروز در تلاشند تا خودشان از این نقشه حذف نشوند ۷۶ سال جنایت و آدم کشی ملتی را آواره کردند اما همین ملت آواره در مقابل ان ایستاده این از اثرات مثبت ایران و انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار