کرمی گفت: دشمنان ایران اسلامی چشم دیدن پیشرفت این استان را نداشته به همین دلیل همواره به دنبال ایجاد آشوب در این منطقه است
کد خبر: ۹۵۹۰۳۹۵
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹

محمد کرمی روز یکشنبه در حاشیه مراسم پاسداشت شهدای حادثه تروریستی راسک و چابهار که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در منطقه وجود دارد صهیونست‌ها آنچه که توان داشتند در غزه به کار بردند اما با مقاومت مردم و مجاهدان فلسطینی امروز رژیم صهیونیستی رو به سقوط است به همین دلیل آمریکا و انگلیس به عنوان همراهانشان در تلاش اند از آن‌ها پشتیبانی کنند.

وی ادامه داد: آمریکا و انگلیس برای پشتبانی از رژیم صهیونیستی دست به هر اقدامی می‌زنند به عنوان مثال در غزه کودکان و مجروحان را اعدام می‌کنند اما این ملت با تیکه بر خداوند ایستاده اند و قطعا پیروز خواهند شد.

استاندار سیستان و بلوچستان به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌ها محلی که مصونیت دارد را مورد هدف قرار دادند و عده ای را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در تلاش است امنیت منطقه را دچار آسیب کند عنوان کرد: برخی افراد خود فروخته که از دامن آمریکا تغذیه می‌شوند به این شکل آن‌ها را همراهی می‌کنند که حوادث این چنینی رقم می‌خورد.

کرمی خاطرنشان کرد: اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی در کشور حاکم است و نیروهای ما اشرافیت کامل به منطقه دارند، ضربه سختی که نیروهای ما به دشمنان وارد کرد نشان دهنده آمادگی این مجموعه های عظیم است که در همه صحنه‌ها برای امنیت کشور و مردم نقش آفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان امروز به سرعت در حال پیشرفت است و برای این پیشرفت تلاش شده از تمام توان مردم در بخش‌های مختلف استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: همه طرح‌هایی که در استان شروع شده با مشارکت مردم و سرمایه گذاران داخلی و مردم بومی منطقه بوده؛ دشمنان تحمل پیشرفت استان را ندارند بنابراین به شکل‌های مختلف اقداماتی را انجام می‌دهند تا جلوی پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گرفته شود اما با هوشیاری مردم همه نقش‌های دشمن مانند گذشته نقش بر آب خواهد شد.

وی افزود: حرکت‌های عظیمی در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در سیستان و بلوچستان شروع شده که ما هر روز شاهد پیشرفت‌های خوبی در استان خواهیم بود و قطعا آینده درخشانی در انتظار این منطقه است.

ارسال نظرات