زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی،روز بسیج هنرمندان و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۷۳
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲

پیام تبریک فرمانده سپاه زنجان به مناسبت روز بسیج هنرمندان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سردار جهانبخش کرمی به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی،روز بسیج هنرمندان و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی پیام تبریکی صادر کرد.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

زبان هنر؛ یکی از بهترین و قوی‌ترین ابزارهای انتقال فرهنگ‌ها و به وجود آمدن تمدن‌هاست و به تعبیر رهبر عزیزمان؛ انقلاب به هنر نیازمند است و این هنر بایستی ممتاز و فاخر و پیشرو باشد.

 

 لذا روز بیستم فروردین‌ماه به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی»، همزمان با سالروز شهادت هنرمند والامقام، شهید سیدمرتضی آوینی، نشان از اهمیت والای هنر و ارزش بی‌بدیل هنرمندان در جمهوری اسلامی دارد.

 

به یقین نقش هنرمندان بسیجی و جهادی در عرصه  خدمت رسانی ، خدمتگزاری و رفع محرومیت ها  نقش بی بدیلی  است که بستر و اسباب همگانی شدن فرهنگ کار و خدمت جهادی در جامعه خواهد شد و این روایت هنر انقلاب است  به پرچمداری آوینی های زمان که با نگاهی انقلابی و جهادی هنری، رزم آفرین و پر اقتدار ایستاده اند .

 

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی به تمامی هنرمندان و مردم شهید پرور استان زنجان، علو درجات این شهید متعهد و هنرمند را از درگاه خدای شهیدان خواستارم و امیدوارم با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری روز به روز شاهد رونق هنر اسلامی در جبهه جهاد تبیین و تحقق  شعار امسال "جهش تولید با مشارکت مردم" باشیم.

 

 

 

ارسال نظرات