خبرهای داغ:

مراسم محفل انس با قرآن ویژه سربازان به همراه ضیافت افطار در لشکر عملیاتی

  مراسم محفل انس با قرآن ویژه سربازان با ضیافت افطار با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) در حسینیه لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۸۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) : در این مراسم که با حضور سربازان و پایوران در حسینیه امام خامنه ای (مدظله العالی) لشکر عملیاتی برگزار گردید ، پس از قرائت دلنواز قرآن کریم توسط قاریان ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی در خصوص اهمیت ماه مبارک رمضان و توجه به قرآن سخنانی ایراد نمود .

 

حجت الاسلام خداداد الیاسی در این مراسم ضمن آرزوی قبول طاعات و عبادات مدعوین در ماه مبارک رمضان و عرض خیر مقدم خدمت پایوران و سربازان بیان کرد : ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تقرب و نزدیکی به خداست .

 

وی با استناد به روایات ، همگان را به استفاده و بهره بردن از آثار و برکات ماه رمضان فراخواند. 

همچنین ایشان با تاکید بر ضرورت انس با قرآن در این ماه اظهار کرد : ماه رمضان ماه بهار قرآن است و تلاوت یک آیه قرآن ثواب ختم قرآن را دارد . لذا بر ما لازم است که برای قرائت قرآن و تفکر و تدبر در آیات الهی وقت بگذاریم .

ایشان با استناد به فرمایش پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله گفت: آثاری که قرآئت قران در جوانی دارد ویژه است به طوری که در روایات آمده است جوانی که در سن جوانی قرآن بخواند قرآن با گوشت و پوست و استخوانش آمیخته می شود .

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری از مدعوین خواستند هر روز به هر مقداری که برایشان مقدور است قرآن بخوانند .

 

در پایان این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء پایوران و سربازان ، مدعوین در فضایی صمیمی در حسینیه افطاری صرف کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار