خبرهای داغ:
رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت قرار گرفتن قرآن در سبد اصلی خانوار گفت: قرارگرفتن قرآن در سبد خانوار موجب نجات خانواده‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۱۲
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سید کریم موسوی با اشاره به اهمیت توسعه مفاهیم قرآنی با روش‌ها مختلف اظهار کرد: در حال حاضر رسانه‌ها و صدا و سیمای کشور با اجرای برخی برنامه‌های فاخر قرآنی توانسته به قدری رنگ و بوی قرآنی بگیرد اما این میزان کافی نیست و باید برنامه‌های قرآنی بیشتری ساخته و به مردم ارایه شود.

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد برنامه‌های مرتبط با قرآن و عترت برای سنین مختلف و اقشار مختلف جامعه تولید شوند و در دسترس مردم قرار گیرند توضیح داد: جامعه امروز نیازمند این است که به هر نحوی و به هر دلیلی قرآن و مفاهیم والا و ارزشمند قرآنی را به خانواده‌ها ارایه کند چراکه جواب بسیاری از سوالات جوانان امروز در همین مفاهیم قرآنی نهفته است به شرط آنکه این مفاهیم متناسب با نیاز و تکنولوژی روز و خلاقانه به جوانان منتقل و ارایه شود.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: تعیلم قرآن در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها و ادارات ضعیف است و آنطور که باید نیست از این رو ضرورت دارد در این زمینه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی درست و منسجمی انجام شود.

وی با اشاره به پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان خوزستان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی نیز از دیگر روش‌هایی است که می‌تواند برای آشنایی مردم با مفاهیم قرانی، اطلاع از انتشارات قرآنی و ارتباط با فعالان قرآنی نقش موثری ایفا کند.

به گزارش ایرنا پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان خوزستان از ۱۵ تا ۱۸ فروردین ماه جاری در نمایشگاه بین المللی اهواز برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها