خبرهای داغ:
تا پایان تعطیلات نوروزی امسال، حدود ۳۸۰ هزار نفر از مهمانان نوروزی و گردشگران از جاذبه‌های دریایی استان خوزستان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۴۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، به دنبال استقبال مهمانان نوروزی و گردشگران دریایی از جاذبه‌های دریایی و ساحلی بنادر استان که با تمهیدات و اقدامات این اداره کل ایمن‌سازی و مهیا شده است، حدود ۳۸۰ هزار نفر از گردشگاه‌های دریایی ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، آبادان و خرمشهر بهره‌مند شدند.

استقرار تیم‌های امداد و نجات دریایی در گردشگاه‌های دریایی در پارک ساحلی بندرامام خمینی(ره) و مجیدیه ماهشهر به تعداد ٩١ ناظر و همچنین استقرار ٧ فروند شناو ناجی و ٧ فروند شناور همیار ناجی، نیرو‌های ناجیان غریق اداره کل در تمام مدت فعالیت قایق‌های تفریحی در محل‌های گردشگری دریایی مجاز و توزیع یکهزار و ۵۰۰ عدد جلیقه و حلقه نجات بین قایق‌های گردشگری دریایی از اهم این اقدامات برای ارتقاء ایمنی گردشگاه‌های دریایی در ایام تعطیلات نوروزی بوده است.

در کنار این اقدامات برای ارتقای ایمنی گردشگری دریایی، در مبادی ورودی مجتمع بندری امام خمینی(ره) نیز، با برپایی ستاد استقبال از مهمانان نوروزی، ارائه بسته‌های فرهنگی نوروزی، بیش از ۳۲ هزار نفر در مدت یاد شده از جاذبه‌ها و تأسیسات بندری این بندر بزرگ تجاری کشور بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها