نشست رئيس شورای شهرستان طبس و اعضای شورا با مسئول کانون بسیج هنرمندان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دفتر شورای اسلامی شهرستان طبس انجام شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۰۱
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت سالروز شهادت استادسید مرتضی آوینی؛ سید شهیدان اهل قلم و روز هنر انقلاب اسلامی؛ نشست رئيس شورای شهرستان طبس و اعضای شورا با مسئول کانون بسیج هنرمندان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دفتر شورای اسلامی شهرستان طبس انجام شد.

در این دیدارحقانی رئیس شورای شهر ضمن خوش آمد گویی وگرامیداشت یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم و آرزوی توفیق برای تمامی هنرمندان ازایشان بعنوان مصداق واقعی هنر انقلاب اسلامی یاد کردند.
 بعد از آن مجیدی مسئول کانون بسیج هنرمندان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این هنرمند متعالی و متعهد درخواست‌هاو دغدغه‌های جامعه هنری شهرستان را مطرح و ضمن تشکر از همراهی بی دریغ در تمامی امور شهرستان خواستار مساعدت شورای شهر و شهرداری درراستای اهداف برنامه‌های خود شدند.
 در ادامه مرادی رئیس هیئت اندیشه ورزکانون بسیج هنرمندان صحبت‌ها و مطالبی در رابطه با اهداف برنامه‌های بسیج هنرمندان مطرح نمودند در پایان سایر اعضای شورا با بیان دید گاه ها ،مساعدت وهمراهی خود را اعلام داشته وتصمیمات جلسه را با توکل برخدا واستعانت از شهدا بخصوص سید شهیدان اهل قلم در راستای اعتلای هنر شهرستان گامی موثر و مبارک دانستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار