خبرهای داغ:
استاندار خوزستان در روز عید سعید فطر به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و معاونان استانداری با نماینده ولی فقیه و اعضای خبرگان رهبری دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۰۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان روز چهارشنبه به مناسبت عید سعید فطر پس از اقامه نماز عید در مصلی اهواز به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونان استانداری خوزستان با حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و آیت الله سید علی شفیعی و جمعی از اعضای خبرگان رهبری و علما دیدار کرد.

دیدار با جمعی از مسئولان، علما و بزرگان استان خوزستان از دیگر برنامه‌های حسینی محراب بود.

همچنین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با حضور در بیت نماینده ولی فقیه و علما و فضلای استان خوزستان ضمن دیدار گرم و صمیمانه با ولایت و رهبری و آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در دیدار‌هایی با نماینده ولی فقیه، نمایندگی مردم تهران و خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و علما و فضلای استان با تبریک فرارسیدن خجسته سالروز کرامت و شرافت نبوی و عید سعید مسلمین جهان، بر ضرورت همبستگی مسؤلین و مردم در تحقق اهداف و راهبرد‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راستای تحقق شعار سال نو و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها