حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام:

القائات دشمن پوچ و بی اثر است

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در خطبه های نماز عید فطر شهرکرد گفت: با امید و نشاط برای پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی در تلاش باشید.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۱۵
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری ،  امام جمعه شهرکرد با تبریک عید سعید فطر گفت: دشمن به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری ، برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ،توطئه‌های زیادی در سر دارد در این شرایط حساس امت اسلامی گرفتار القائات منحرف‌کننده دشمن نشود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و السلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز عید سعید فطر شهرکرد افزود: ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی یکی از توطئه‌های بدخواهان و دشمنان این نظام است.

وی اظهار داشت: امید در دل ملت ایران زیاد است و با حرکت انقلاب اسلامی این حرکت امید بخش هر روز بیشتر از گذشته می‌شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه خداوند مهر تایید بر کار ملت ایران زده و انقلاب اسلامی نیز در ادامه حرکت انبیاء در حال حرکت است، گفت: ملت ایران برای اینکه جامعه را به سمت حق و عدالت هدایت کند همیشه قائم و به پا خواسته است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی با وجود خواسته دشمن به فضل پروردگار با اقتدار حرکت به سمت جلو دارد و دستاوردهای مختلف این نظام دلیلی محکم نسبت به این ادعا است.

نکونام اضافه کرد: دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی جایی برای گرفتار شدن در افکار بیگانه نگذاشته است و همه این القائات و تلاش دشمن برای به انحراف کشیدن ملت ایران پوچ و بی‌اثر است.

وی خطاب به نمازگزاران تاکید کرد: قدر خود را بدانید و با امید و نشاط برای پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی در تلاش باشید.

امام جمعه شهرکرد افزود: مشکلات و موانع در 45 سال گذشته هیچ‌گاه ملت ایران را سست نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد و این حرکت همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات