رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی حمله دلاورمردانه و حماسی پهپادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس تبریک گفت و این اقدام را پاسخ کوبنده به تجاوزات وجنایات رژیم منحوس اسرائیل در غزه و کنسولگری ایران در سوریه دانست.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۳۵
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱

 

به گزارش خبرگزاری ‌بسیج از کرمان ،متن پیام پورابراهیمی به شرح ذیل است:

رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی سالهاست که با حمایت اربابان خود ظلم و ناامنی در منطقه ایجاد کرده است به طوری که طی روزهای اخیر با ورود به حریم جمهوری اسلامی ایران تعدادی از فرماندهان ارشد ما را به شهادت رسانده است لذا اقدام مقتدرانه غیورمردان سپاه پاسداران با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی باعث غرور و شعف مسلمانان جهان شد.

تابوی شکست ناپذیری اسرائیل با اقدام هوشمندانه سپاه پاسداران و درایت مقام معظم رهبری درهم شکست و ان شاءالله به زودی این غده سرطانی محو و ملت‌های مظلوم عالم به پیروزی نهایی خواهند رسید.

اینجانب این پیروزی عظیم را ابتدا به وجود مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و سپس به مقام معظم رهبری مدظله و به همۀ ملت بزرگ ایران و جبهۀ پر افتخار مقاومت تبریک عرض می کنم و از خدای بزرگ پیروزی مردم فلسطین به ویژه غزۀ صبور را خواستارم.

محمدرضا پورابراهیمی
نماینده مردم کرمان و راور
و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

ارسال نظرات