ایران دیگر زیر سایه شوم مستکبرانی چون آمریکا نیست که بخواهد بااجازه آنان چرخش به گردش دربیاید.
کد خبر: ۹۵۹۲۰۳۴
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  تهدید میکنند؟ چرا غلط زیادی میکنند؟ میگوید اگر چنین نشود، چنان نشود، ممکن است ما حمله‌ی نظامی به ایران بکنیم؛ اوّلاً که غلط میکنید؛ ثانیاً من در زمان رئیس‌جمهور قبلی آمریکا -  آن‌وقت هم تهدید میکردند - گفتم دوران بزن‌ودررو تمام شده؛ این‌جور نیست که شما بگویید میزنیم و درمیرویم؛ نخیر، پاهایتان گیر خواهد افتاد و ما دنبال میکنیم. این‌جور نیست که ملّت ایران رها کند کسی را که بخواهد به ملّت ایران تعرّضی بکند؛ ما دنبال خواهیم کرد.(امام خامنه ای)

چرا دوران بزن در روتمام شده

زیرا ایران دیگر زیر سایه شوم مستکبرانی چون آمریکا نیست که بخواهد بااجازه آنان چرخش به گردش دربیاید.

ایران دوران استعماریش توسط استکبار خیلی سال است تمام شده .اکنون نزدیک به نیم قرن است ایران قوی برکل منطقه آقایی می کند

چون دوران التماس،خواهش،باج،عقب نشینی دیگر درمنظومه ایران جایگاهی ندارد .

 

چون ایران قوی برمدار ولایت وپیروی از فرامین او همواره توانسته ازفراز ونشیب های سخت وطاقت فرسا عبور کند.

 

چون ایران اسلامی در طول ۴۵سال گذشته بروحدت کلمه توحید بوده ومی توان مهمترین رمز ماندگاری آن را دراین مسئله مهم دید.

 

چون ایران قوی است که باهمدلی وهمت مردم توانسته روی پای خود وتکیه به دانش بومی وعزم جهادی در حوزه های تولید قدرت همه رقبا خود را کنار زده وبرقله جهان خود را در عرصه قدرت سیاسی نظامی،منطقه ای وفرامنطقه ای چشم جهانیان را خیره کند.

 

ایران قوی است که توانسته با توانمندی بومی خود جهان را متحیر کند وکشورهای مقتدری همچون روسیه وچین را متقاعد کند تا درخواست قراردادهای تجاری ،صنعتی، دفاعی، باایران را منعقد کنند.

 

ایران قوی امروز با اتکال به خدای متعال وبا تدبیر،وهوشمندی،و درایت ودشمن شناسی توانسته در انقلاب قدرت ،قدرتهای منطقه ای را به زانو در بیاورد.

 

ایران قوی تر از آنچه تصور می کردند شده دیگر این جغرافیای ایران نیست که نقاط مرزی آن درمقابل دشمنان باید به مقابله بپردازد بلکه جبهه مقاومت پیوست ایران شده ونگاه جغرافیای مقاومت امروز رعشه براندام استکبار وارد کرده(یک نمونه آن عملیات وعده صادق دربامداد۲۶فروردین بود)

 

ایران اسلامی است که پا برایران طاغوتی گذاشته چرا که ایران اسلامی راهبردخود را براساس:( أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ)می گیرد،اما ایران طاغوتی براساس ضعف وترس وتسلیم از دشمنان و شاهان بدون اختیار دشمنان آن را مدیریت می کردند.

ایران است که قدرتش را در همه عرصه هابه نمایش گذاشته از موشکی، وپهپادی،شهپادی،وزهپادی،تانانو فناوری،وهسته ای و بهداشتی درمانی و...

ایران اسلامی است که در پرتو آموزهای حیات بخش وحیانی وپیروی از امامین جامعه همواره گستره مرزهای عقیدتی خود رابه معنی واقعی کلمه افزایش داده.

محسن سنجری

ارسال نظرات