حجت السلام والمسلمین نورپور امام جمعه کمالشهر خطبه‌ای مبنی بر تقوا، تنبیه رژیم جعلی صهیونیستی و حجاب و عفاف بیان کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۶۶۱
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، متن خطبه حجت السلام والمسلمین نورپور امام جمعه کمالشهر، مبنی بر تقوا، تنبیه رژیم جعلی صهیونیستی و حجاب و عفاف، به شرح زیر است:
امام جمعه
پیروی جنایات و وحشی‌گری‌های اسرائیل غاصب به ویژه در هدف قرار دادن بخش کنسولی سفارت کشورمان در سوریه و شهادت سردار شهید زاهدی و سردار شهید رحیمی و همکاران آنان، برابر ماده ۵۱ منشور سازمان ملل قانوناً حق جواب و پاسخ داشتیم لذا دو ساعت بعد از این حمله، شورای عالی امنیت کشورمان تشکیل جلسه می‌دهد و به این نتیجه می‌رسند که باید جواب دهند و در کنار آن کار‌های دیپلماسی هم باید انجام بگیرد؛ از اعضای شورای امنیت مثل روسیه وچین و الجزایر خواسته شد که این شورا جهت محکوم کردن اقدام جنایتکارانه اسرائیل، جلسه را تشکیل دادند، جلسه تشکیل شد و غربی‌ها اسرائیل را محکوم نکردند.

دسنگاه دیپلماسی کشورمان شب عید فطر ساعت ۸ به بعد سفیران کشور‌ها را جمع کرد و اعلام شد که اسرائیل را خواهیم زد و هر کشوری هم که از اسرائیل حمایت کند و از خاک او به ما تعرض شود آن کشور را هم خواهیم زد لذا حواس خود را جمع کردند.

همه یقین کردند که اسرائیل را می‌زنیم شروع به التماس و اصرار کردند، آمریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه، آلمان، مصر، اردن، امارات و... التماس کردند و همه یک حرف می‌گفتند که اسرائیل را نزنید هرچه می‌خواهید انجام می‌دهیم، ولی اسرائیل را نزنید.

آمریکا شیطان بزرگ چند بار تهدید کرد در جوابش گفته شد اسرائیل را می‌زنیم توهم اگر خطا کنی تو را هم می‌زنیم، پایگاه‌های شما اطرافمان زیاد است همه را ویران می‌کنیم. پیغام دادند که گر هم می‌زنید از ایران نزنید یا شدید نزنید، یواش بزنید. درجواب گفته شد که می‌زنیم و شدید هم می‌زنیم البته به صورت محدود از ایران هم می‌زنیم، گروه‌های مقاومت را هم ما درگیر این عملیات نمی‌کنیم نه محل تجمع مردم را زدیم و نه مراکز اقتصادی را ما مثل اسرائیل عمل نکردیم، مدارس، بیمارستان کنیسه، مهد کودک، نانوایی‌ها، مخزن آب و... راهدف قرارندادیم.

ما مراکز جاسوسی، اطلاعاتی، نظامی بویژه پایگاه‌های مهم هوایی دشمن را مورد هدف قرار دادیم.

ما از این اقدام شجاعانه سپاه عزیز که این روز‌ها سالروز تاسیس این مولود مبارک انقلاب است تقدیر و تشکر می‌کنیم و دست عزت و افتخارآفرین آنان را می‌بوسیم و خدا را بابت این نعمت بزرگ شکرگزاریم.

این عملیات هیمنه و ابهت توخالی اسرائیل و آمریکا و غرب را در هم شکست، در دل مسلمانان و مردم منطقه و امید را ایجاد کرد، باعث ایجاد غرور ملی در کشور شد گروه‌های مقاومت را دلگرم‌تر کرد و ثابت کرد که اسرائیل بسیار شکننده است و بسیار ضعیف و تار عنکبوت است ان اوهن البیوت لبیت العنکبوت؛ و بعد از حمله به اسرائیل و حامیانش اعلام شد از امروز معادله جدیدی در منطقه رقم خورده و آن اینکه اگر اسرائیل از این به بعد اقدامی علیه کشور ما، منافع ما، شخصیت‌های ما وشهروندان ما چه در خاک ما و چه در سایر جا‌ها اقدام کند قطعاً با ضربات محکم‌تر و ۱۰ برابری آن هم از خاک کشورمان مواجه خواهد شد.

مسئولین و دستگاه‌های اجرایی در برابر هشدار‌های مکرر و موکد مقام معظم رهبری درمورد عفاف وحجاب مسولیت مضاعف دارند.

نگذارید ول انگاری و کشف حجاب به یک فرهنگ تبدیل شود و نگذارید در ورزشگاه و آشکارا به پلیس غیور خدوم و مظلوم ما که از ابتدای سال در شرق کشور مدام شهید می‌دهد، عده‌ای غافل و نادان توهین کنند دستگاه قوه قضاییه مسئولیت مضاعف دارد نگذارید، ابهت پلیس در کشور شکسته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها