باتوجه به نیاز مردم در محدوده خیابان میرحسینی و رجایی به ایجاد مرکز درمانی بنا شد زمین مورد نیاز در منطقه حاشیه شهر با همکاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به مجموعه سپاه زاهدان واگذار شود‌.
کد خبر: ۹۵۹۲۷۳۰
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمدرضا نخعی، فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان به همراه حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید گفت: باتوجه به نیاز مردم در محدوده خیابان میرحسینی و رجایی به ایجاد مرکز درمانی بنا شد زمین مورد نیاز در منطقه حاشیه شهر با همکاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به مجموعه سپاه زاهدان واگذار شود‌.

سپاه شهرستان زاهدان بنا دارد با ساخت دی‌کلینیک در حاشیه شهر قدمی دیگر در راه خدمت به مردم شریف زاهدان بردارد با ساخت این مرکز جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر از شرایط بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

همچنین در ادامه از کانون فرهنگی تربیتی ورزشی با متراژی بالغ‌ بر ۴ هزار و ۵۰۰ متر در غرب زاهدان بازدید بعمل آمد و جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل این مجموعه با رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی رایزنی صورت گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار