مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام؛
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام از حضور استان ایلام در نمایشگاه اکسپو با محوریت زنجیره‌های ارزش خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۲۹۷۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی در خصوص شرکت در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ با حضور دستگاه‌های مرتبط به ریاست مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری روز شنبه یکم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

جمیل شوهانی مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری در این جلسه بر اهمیت حضور فعال دستگاه‌ها و ارائه توانمندی‌های استان در قالب ۲ زنجیره ارزش اولویت‌دار استان و سایر زنجیره‌ها تاکید کرد. 

دستگاه‌های ذی‌ربط متعهد شدند که فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توانمندی‌ها و گزارش عملکرد گذشته و حال و اقدامات آتی خود را در خصوص زنجیره‌های ارزش اولویت‌دار استان (زنجیره ارزش گیاهان دارویی و زنجیره ارزش نفت، گاز و صنعت پتروشیمی) و دیگر زنجیره‌های ارزش پیشنهادی استان در قالب کلیپ (فارسی و انگلیسی و در صورت امکان عربی)، کاتالوگ، بروشور، سی دی و ... تهیه و به دبیرخانه زنجیره‌های ارزش راهبردی استان ارائه کنند. 

همچنین دستگاه‌ها متعهد شدند که نماینده مطلع با اطلاعات کافی جهت پاسخگویی و‌ ارائه توضیحات مبسوط به هیئت‌های تجاری خارجی و داخلی، بازرگانان، و دیگر بازدیدکنندگان از غرفه استان به دبیرخانه معرفی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار