وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور در دیدار با معاون علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین برنامه‌های علمی پژوهشی 1403 بسیج اساتید را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۹۳۰۳۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
 
 

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور به همراه وحید صالحی جانشین معاونت با روح الله رضوی نژاد معاون علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین پیرامون برنامه های علمی و پژوهشی مصوب سال ۱۴۰۳ بسیج اساتید دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست، آرایی به تشریح اقدامات و عملکرد علمی و پژوهشی بسیج اساتید در سال گذشته پرداخت و نتایج اجرای برنامه‌ها در سطح استانها و نیز مرکز از جمله دستاوردهای دومین جشنواره علمی شهید چمران را ارائه کرد.

وی همچنین به برنامه‌های سال جاری معاونت در سطح مرکز اشاره و گفت: انتشار مقالات علمی پژوهشی در تعداد ۵ فصلنامه علمی سازمان، حمایت و انتشار تألیف و ترجمه کتاب، حمایت از پایان نامه‌ها و رساله‌های مسأله محور، تولید بسته‌های سیاستی، ارائه کرسی‌های مناظره، نقد و نظریه پردازی از جمله این برنامه‌هاست.

در ادامه این نشست، رضوی نژاد معاون علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین به ظرفیت‌های علمی و شبکه‌ای گسترده بسیج اساتید اشاره کرده و عنوان کرد: کلیه برنامه‌های علمی و پژوهشی بسیج اساتید از جمله؛ اندیشکده‌های مسأله محور، کرسی های مناظره، نقد و نظریه پردازی، رساله و پایان نامه‌های دانشجویی از سوی این معاونت مورد حمایت و پشتیبانی قرار خواهند گرفت.

دکتر رضوی نژاد در پایان گفت: پیشنهاد می شود این دستاوردهای علمی و پژوهشی بسیج اساتید در موضوعات مهم در قرارگاه علم و فناوری بسیج مستضعفین ارائه گردد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار