مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد با اشاره به نقش سپاه پاسداران در امنیت کشور گفت: سپاه اقتدار ایران را در جهان بالا برده است.
کد خبر: ۹۵۹۳۰۵۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ آیت‌الله سید ناصر محمدی، اظهار کرد: از سپاه به‌عنوان مکتب انسان‌ساز یاد می‌شود؛ چراکه شخصیت‌های بزرگی، چون سردار سلیمانی را پرورش داده است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی، شخصیتی فرامیهنی بود که در جای‌جای دنیا مظلومان، مستضعفان و مخصوصاً مسلمانان را در شدت و سختی یاری کرد، ادامه داد: در حمایت از زلزله‌زدگان، سیل‌زدگان، در عراق و سوریه به جنگ‌زدگان کمک‌های بزرگی کرد.

مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد تأکید کرد: در سپاه و نظام جمهوری شخصیت‌های این‌چنینی کم نداریم؛ اما ناشناخته‌اند. آن‌ها وجهه ایران را در جهان ارتقاء بخشیده‌اند.

محمدی در رابطه با عملیات وعده صادق اظهار کرد: عملیات وعده صادق که در دفاع از کشور عزیزمان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم رو به افول صهیونیستی، انجام شد که پیروزی بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: با اینکه انجام این عملیات تنبیهی در برابر حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه از قبل اعلام شده بود و آن‌ها با تمام توان و قدرت برای دفاع از خود به میدان آمدند، اما نتوانستند در مقابل این حمله بایستند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد تصریح کرد: در خبر‌ها آمد که وقتی ایران پهپاد‌های خود را به سمت این رژیم رو به افول روانه کرد، آن‌ها در مقابل، چندین برابر پهپاد‌ها موشک فرستادند تا خنثی‌سازی کنند و پس‌ازآن ایران موشک‌های بسیاری را فرستاد که اکثر آن‌ها به هدف اصابت کرد؛ بنابراین این یک پیروزی بزرگ برای ایران اسلامی و تحقیری جهانی برای رژیم سفاک صهیونیستی بود.

محمدی با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در واکنش به این حمله ایران چند گزینه داشت تا عکس‌العمل نشان دهد، گفت: یک واکنش این بود که رژیم صهیونیستی و هم‌دستانش هم مقابله‌به‌مثل کرده و یک عملیات انتقام‌جویانه انجام دهند؛ اما آن‌ها این گزینه را انتخاب نکردند؛ چراکه ایران با قاطعیت اعلام کرده بود که اگر قرار باشد آن‌ها مجدد حمله کرده و ایران پاسخ دهد، پاسخ‌های بعدی به‌مراتب شدیدتر خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از گزینه‌هایی که رژیم کودک‌کش صهیونیستی موردنظر داشت، این بود که تبلیغات رسانه‌ای گسترده‌ای انجام دهند و بگویند که حمله ایران، ناچیز بوده است و اذعان کنند که موشک‌ها و پهپاد‌های ایران به مراکز نظامی اصابت نکرده است؛ درحالی‌که عکس‌ها، فیلم‌ها، تصاویر ماهواره‌ای و حتی فیلم‌هایی که افراد در سرزمین‌های اشغالی گرفته‌اند، گویای این است که بسیاری از موشک‌ها اصابت کرده و ضربه کاری بر این رژیم جنایتکار وارد شده است.

مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد افزود: علاوه بر این گزینه، گزینه دیگری را نیز آن‌ها انتخاب کردند و آن این بود که جواب سوری دهند؛ به این صورت که یک واکنش کوچکی نشان دهند، اما با استفاده از امپراتوری رسانه خود، روی آن مانور داده و بگویند که ما تلافی کرده‌ایم. دقیقاً همین کاری که صبح جمعه اتفاق افتاد و چند ریز پرنده در آسمان کشور مشاهده شد که مورد هدف قرار گرفته و ساقط شد.

وی گفت: این اقدام آن‌ها با شکست مواجه شد و الان دشمن در نهایت حقارت قرار دارد که نه می‌تواند انتقام بگیرد و نه می‌تواند با ترفند‌های کودکانه (مانند حمله با ریز پرنده) مقابله کند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد ادامه داد: عملیات وعده صادق بر روی مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... تأثیرگذار است و امیدواریم در پرتو این عملیات، اقتداری که باید نظام جمهوری اسلامی به دست بیاورد، محقق شود.

محمدی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایگاه اسلام و ایران را در جهان بالا برده است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌واسطه اقتداری که از خود نشان داده، به جبهه مقاومت دلگرمی داده و آن‌ها نیز قوت قلب پیدا کرده‌اند.

ارسال نظرات