مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بمناسبت گرامیداشت روز شهدای ورزشکار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار اهل سنت در زاهدان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۹۳۲۲۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت روز شهدای ورزشکار، عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه به دیدار خانواده های معظم شهیدان دانش پایه، از شهدای گرانقدر رشته کشتی رفتند و از صبر و پایداری شان قدردانی کردند.

 در این دیدار، معاونین و روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زاهدان، رئیس و اعضای هیات ناشنوایان استان و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدارهای جداگانه با خانواده های معظم شهدای ورزشکار دانش پایه، خاطر نشان کرد: گرامیداشت و سرکشی از خانواده های معظم شهدا بیش از آن که برای خانواده شهید دارای ثمره باشد، بیشتر برای مسئولین دارای نفع است و هر زمان که ما به یاد شهدا و خانواده های والامقام شهیدان هستیم روحیه مضاعف میگیریم.

عباس شیبک، در ادامه افزود: باید در این برهه از شرایط جامعه، دل به شهدا بدهیم و رشادت‌ها و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها را به یاد بیاوریم و با اتحاد و همبستگی بیشتر برای آبادی و توسعه استان بهره ببریم.

 لازم به ذکر است؛ شهیدان عبدالرحیم و نور احمد دانش پایه از شهدای اهل سنت و کشتی گیران برجسته بودند که در 22 تیر 1369 در درگیری با اشرار مسلح به درجه والای شهادت نائل شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار