فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام ۶۰۰ زائر اراکی به اردوهای راهیان نور غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۳۴۹۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در حاشیه مراسم اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی مناسب برای تربیت نسل جوان است.

وی با تاکید بر اینکه این سفر معنوی هم زیارت هست و هم ارتباط برقرار کردن با شهدا و اولیای الهی افزود: امروز ۶۰۰ نفر از اقشار مختلف دانشجویی، طلاب، ورزشکاران، کارگران،کارمندان و... به مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر ساله جمعی از زائران از مناطق عملیاتی راهیان نور غرب کشور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

سرهنگ مهجوری ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام تلاش خود را جهت تحقق معنویات مقام معظم رهبری در خصوص زیارت با معرفت و بهره‌مندی حداکثری مردم عزیز از این سفر انسان ساز معنوی خواهیم داشت.

وی خودسازی را مهم‌ترین ارمغان اردوهای راهیان نور دانست و خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است که اردوهای راهیان نور نقش مهمی در این زمینه دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار