در گفت‌وگو با بسیج مطرح شد:

گشایش نمایشگاه بانوان فعال و کارآفرین در تربت‌جام +فیلم و تصاویر

مسئول امور بانوان فرمانداری تربت‌جام از آغـاز به‌کار نمایشگاه بانوان فعال و کارآفرین در حوزه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی به‌مناسب هفته مشاغل و کار و کارگر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۳۷۶۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت جام، فریبا دلشادی در گفت‌وگو  با خبرنگار بسیج، گفت:نمایشگاه بانوان فعال و کار آفرین در حوزه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی با مشارکت امور بانوان فرمانداری، آموزشگاه پریوار و شرکت کهن ماندگار جام تربت جام  از ۳ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت در محل میدان شاد خیابان مطهری آموزشگاه پریوار به‌مناسبت هفته مشاغل خانگی و  همچنین کار وکارگر دایر می‌باشد.

مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان هدف از گشایش این نمایش را حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقامتی و نیز عرضه محصولات بانوان کارآفرین برشمرد و افزود: در این نمایشگاه بخشی از محصولات بانوان هنرجو در حوزه صنایع‌دستی و کارآفرین در حوزه مشاغل خانگی در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به همراه مدیر آموزشگاه پریوار ضمن بازدید از این نمایشگاه، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و هنرهای هنرجویان این آموزشگاه قرار گرفتیم که امیدواریم با حمایت مسئولان هرساله و در فصول مختلف شاهد برپایی چنین نمایشگاه‌های در حمایت از بانوان کارآفرین باشیم.

خبرنگار/شاهین فر

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها