خبرهای داغ:
تحلیلی بر تغییر معادلات جهان و تولد تمدن نوین اسلامی؛
حجت الاسلام علی یوسفی: مقاومت مردم غزه باعث یک نفوذ معنوی در دانشگاه های جهان و غرب شده است و بیشترین تاثیر را بر افکار عمومی جهان داشته و امروز دانشگاه های آمریکا تبدیل به یک صحنه اعتراضی سنگین علیه تفکر لیبرال سرمایه دار شده است.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۱۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

 قزوین_ به گزارش بسیج، دانشگاه های غرب و آمریکا مظهر تولید فکر و اندیشه برای چپاول ملت و کشورها بوده که در اختیار لیبرال سرمایه داری و صهیونیسم جهانی است. غرب با تربیت و تولید شخصیت های مهم سیاسی، اقتصادی و امنیتی در دانشگاه ها سال ها سربازان خود را برای پست های مهم دیگر کشور تربیت کرد. 

جان کری وزیر خارجه آمریکا در دولت ترامپ اعتقاد داشت ۱۷۰۰ تحصیل کرده دانشگاه های آمریکا در تراز رییس جمهور وزیر وکیل منافع آمریکا را لحاظ می کنند که این ظرفیت بی نظیری در اختیار ایالات متحده قرار داده و می تواند بدون جنگ و هزینه منافع زیادی را نصیب غرب کند. 

 حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، معتقد است؛ جنگ غزه گسترش یافته و امروز به دانشگاه های آمریکا و اروپا کشیده شده است. تمام مکر آمریکا و جبهه عبری، عربی غربی که در سال گذشته علیه ایران در جریانات زن، زندگی، آزادی پیاده کردند به خودشان برگشت و تمام اتهاماتی که متوجه دیگران می کردند در جنبش دانشجویی حمایت از غزه در منظر قضاوت افکار عمومی جهان قرار گرفت.

در طول سالیان متمادی، غرب برای نابودی اسلام از خود مسلمانان کمک گرفته است و در تمام نبرد با مسلمانان از ظرفیت مذهبی و دینی ملت های مسلمان استفاده کرده است در این رخداد اعتراض در دانشگاه های غربی و آمریکا از بدنه علمی غرب برای هدف قرار دادن تفکر استعماری و صهیونیستی استفاده شد.

نفوذ معنوی مقاومت در افکار عمومی غرب

مقاومت مردم غزه باعث یک نفوذ معنوی در دانشگاه های جهان و غرب شده است و بیشترین تاثیر را بر افکار عموی جهان داشته است. دانشگاه هایی که آمریکا سال ها برای تربیت نیرو با تفکر لیبرال سرمایه دار و تفکر طرفدار سلطه غرب پرورش می داد امروز تبدیل به یک صحنه اعتراضی سنگین علیه این تفکر شده است.

غرب با ریزش تمدنی و اندیشه در دنیا مواجه شده و قشر علمی آنها بازگشت به فطرت پاک انسانی را دارد تجربه می کند. با عملیات طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق افکار عمومی غرب پس از سال ها، یک نبرد جوانمردانه را تجربه کردند و همه متوجه شدند ایران به شهرک نشینان غاصب خسارت نزد بلکه اماکن نظامی که به کنسولگری ایران حمله کرده بود نابود ساخت.

امروز افکار عمومی متوجه شدند ایران صلح طلب و جنگ بلد است و در کنار حفظ آرمان های ایران اسلامی و خصلت های انسانی برای صلح، در پاسخ به تجاوزات قدرتمند و بی بدیل پاسخ می دهد. امروز اسراییل جز هزینه فراوان برای غرب و آمریکا هیچ فایده ای ندارد زیرا میلیاردها دلار پول را در سبد جنگ افروزی خود هزینه کرده است.

آمریکا در حال فروپاشی است دنیا برای پس از آمریکا آماده می شود

امروز مردم غرب، طلبکار سیاستمداران هستند زیرا فقر و سختی را باید تحمل کنند تا مالیات آنها صرف جنایت و کشتار در غزه شود و کمترین توجهی به افکار عمومی دنیا ندارند. عملیات وعده صادق یک بیداری بزرگ در افکار عمومی جهان بود که جرات عرض اندام به تمام مستضعفان و ملت های جهان داد.

حجت الاسلام یوسفی در پایان عنوان کرد: معتقدم آمریکا و اروپا در حال فروپاشی هستند و انتخابات آینده آمریکا با آشوب فراوان و پایانی بر هژمونی غرب به رهبری آمریکاست و عملیات وعده صادق یک مانور دیدنی برای نبرد با رژیم اشغالگر قدس بود که شور و اشتیاق فراوان در بین علاقه مندان به انقلاب و مقاومت ایجاد و غرور ملی را تقویت کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار