27 عنوان برنامه با شعار بسیج، تعالی معرفتی و نشاط معنوی در هفته عقیدتی سیاسی در هیرمند اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۹۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، ستاد هفته عقیدتی سیاسی در سالگرد شهادت معلم شهیداستاد مرتضی مطهری در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند تشکیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا هاشمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند، ضمن تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی گفت: بسیج، تعالی معرفتی و نشاط معنوی به عنوان شعار محوری هفته عقیدتی سیاسی انتخاب شده است، نظر به اهمیت هفته معلم، مقام معلم یک مقام بی‌بدیل در جامعه است و وظیفه همه ما است که مقام معلم و مربی را گرامی بداریم.

وی با اشاره به این مطلب که علامه بزرگ شهید مطهری سرآمد همه معلمان و مربیان است، افزود:  آثار شهید مطهری بی‌بدیل است، اندیشه‌های نابی که این شهید به همراه رهبری امامین انقلاب امام راحل و مقام معظم رهبری داشته‌اند، باعث شده در مدت ۴۵ سال گذشته با وجود همه توطئه‌هایی که ضد انقلاب اسلامی صورت گرفته، انقلاب ما از مسیر اصلی خودش منحرف نشود.

حجت الاسلام هاشمی همچنین پرورش و تربیت سربازان بزرگی همچو حاج قاسم سلیمانی و برخی معلمانی که در حال فعالیت هستند بیرون آیدرا از آثار مهم شهید دانست و ادامه داد: تمامی فرهنگیان و معلمین دلسوز و فداکار استادشهید مرتضی مطهری را الگویی موفق برای خود می دانند که در مسیر تعلیم وتربیت نسل جوان قدم برمی دارند.

این مسئول تصریح کرد: در ستاد برنامه ریزی اقدامات هفته عقیدتی سیاسی برای سه سطح ناحیه، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان هیرمند ویژه برنامه هایی اطلاع رسانی گردشده که در طول هفته اجرایی خواهد شد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند اظهار داشت: 27 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی  در سطح شهرستان در طول هفته ویژه فرهنگیان، مربیان و هادیان سیاسی بسیج و سپاه برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار