جانشین فرمانده سپاه استان البرز و استاندار البرز، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج حضور داشتند.
کد خبر: ۹۵۹۵۰۳۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار مجتبی کرمی جانشین فرمانده سپاه استان البرز و دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج حضور داشتند.

در این نشست نماینده ولی فقیه در استان البرز، بر ضرورت برگزاری کنگره‌های بزرگداشت مفاخر استان البرز تاکید کرد و یادآور شد که سال ۱۴۰۴ کنگره ملی شهدای استان البرز برپا می‌شود و انتظار می‌رود تمامی امور و پروژه‌های استان پیوست این کنگره را در مراسم خود داشته باشند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: اجرای طرح نور با محوریت حجاب و عفاف باید در مدارس استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: در راستای اجرای طرح مهندسی فرهنگی استان، دستگاه‌ها مشروط به اجرای اهداف و سیاست ها، بودجه دریافت می‌کنند و همچنین باید تهیه و تدوین اطلس فرهنگی استان و طراحی و اجرای نماد‌های البرز تسریع شود.

لازم به ذکر است، عبداللهی استاندار البرز نیز با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که این استان را ایران کوچک نام نهاده اند، اجرای اقدامات فرهنگی بر این مبنا و ارج نهادن اقوام مختلف ایرانی در استان را مورد تاکید قرار داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار