فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر تاکیدکرد:

ترویج تفکر امامین انقلاب و شهید مطهری (ره) نیاز روز جامعه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام معلم، فرصت مغتنمی است که تفکر امامین انقلاب اسلامی و اندیشه شهید مطهری (ره) را که نیاز جامعه است، بیش از پیش ترویج کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۲۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از کاشمر، امروز به گرامیداشت یاد و نام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی نشست خبری با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان برگزار شد.

سرهنگ حسین دهقانی در این نشست خبری با گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مطهری (ره) گفت: هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی از ۱۲ اردیبهشت ماه شروع و تا 18 اردیبهشت ادامه دارد و ترویج اندیشه های شهید در بدنه جامعه جزو اولویت برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر افزود: از این فرصت برای ترویج بیشتر تفکر اندیشه های امامین انقلاب و تفکر شهید مطهری (ره) که در راستای حفظ ارزشهای انقلاب است استفاده کنیم.
 
دهقانی با بیان اینکه رسانه، صدای مردم است و قطعا در این مسیر می‌تواند به خوبی نقش ایفا کند خاطرنشان کرد: یکی از دلایل مهمی که توانستیم هشت سال جنگ تحمیلی را با موفقیت پشت سر بگذاریم، پررنگ بودن نقش مردم بوده است و در جنگ ترکیبی دشمن هم ضرورت است که از ظرفیت بسیج و اقشار مختلف مردمی استفاده کنیم.

وی یادآور شد: سال 1403، سالی است که به حول و قوه الهی قرار است کنگره بزرگداشت 1220 شهید منطقه ترشیز در شهرستان برگزار شود بنابراین از اصحاب رسانه انتظار داریم فعالیت‌های فرهنگی خود را خول محور شهدا بیش از گذشت پررنگ کنند و یاریگر خادمین شهدا باشند.

خبرنگار افتخاری بسیج/حوریه صادقی زیرک آباد

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار