شهید مطهری الگوی الهی از عشق و ایمان است

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر گفت: شهید مرتضی مطهری؛ به عنوان یک الگو الهی از عشق و ایمان به دین، برای ما همیشه یادگار خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۲۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

شهید مطهری الگوی الهی از عشق و ایمان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: شهید مطهری نه تنها یک متفکر و فیلسوف بود، بلکه یک معلم واقعی برای همه طبقات و اقشار جامعه بود.

 

وی با تاکید بر حفظ ارزش‌های شهید مرتضی مطهری که برای آنها جان فدا کرد ادامه داد: او در همه‌ی اعمال و اقداماتش، اخلاقیات اسلامی و انسانیت را به روشنی نشان داد و به عنوان یک الگو الهی از عشق و ایمان به دین، برای ما همیشه یادگار خواهد بود.

 

حسینی نیا افزود: ایشان با قلم و بیان خود، درهای جدیدی از شناخت را به روی جوانان و جستجوگران حقیقت گشودند و با تبیین اصول اسلام ناب محمدی (ص)، راه را برای یک جنبش فکری و فرهنگی هموار ساختند.

 

فرمانده سپاه شهرستان دیّر در پایان تصریح کرد: شهید مطهری به عنوان یک دانشمند اندیشمند و مسلمان‌پژوه، شناخته شده و اصول نظری انقلاب اسلامی ایران تحت نفوذ اندیشه‌های او پایه‌ریزی شده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار