غبار روبی و گلباران مزار شهدای سرحدآباد شهرستان فردیس، با حضور مسئولین و بسیجیان در هفته کار و کارگری، برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۳۲۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، غبار روبی و گلباران مزار شهدای سرحدآباد، با حضور سرهنگ پاسدار چگینی فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان، روسای اداره کار و تامین اجتماعی و سلامت شهرستان فردیس و بسیجیان پایگاه شهید نصرتی شرکت تراورس بتن، حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهدای منتظر قائم شهرستان فردیس برگزار شد.

در این مراسم پاسدار محمد کولیوند فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهدای منتظر قائم فردیس، گفت: شهدایی که با نثار جان خویش مقاومت و پویایی جامعه را تضمین کردند و اگر خون شهیدان نبود، شجره طیبه رسالت به اوج تعالی نمی‌رسید و از اسلام و مکتب توحید اثری نبود.

وی ادامه داد: در قیامت همه عرشیان و فرشیان بر مقام بلند شهدا غبطه می‌خورند و این جایگاه رفیعی است که خداوند برای از جان و تن گذشتگان در راه خویش، منزلت و اجر ویژه‌ای در نظر گرفته است.

کولیوند افزود: تکریم شهدا در حقیقت بزرگداشت ارزش‌های دینی و الهی است که همه مجاهدان راه حق برای تحقق آن جان در کف اخلاص گذاشتند و مظلومانه جان دادند، بنابراین همه ما با زیارت این شهدا با آرمان‌های آن‌ها تجدید عهد می‌کنیم، تا راه سُرخشان تا قیامت روشن و ماندگار بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها