زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه مجموعه سپاه بر پایه اعتقاد،عقیده و دین بنا شده است،اظهار کرد:این مولفه ها در هرجا پای کار آمده قدرت آفرین بوده است.
کد خبر: ۹۵۹۵۳۴۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶

سپاه بر پایه اعتقاد و دین بنا شده است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛همایش حکمت مطهر صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج در زنجان برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسن بیگدلی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در این مراسم ضمن تبریک این هفته و فرارسیدن روز معلم با بیان اینکه مجموعه سپاه بر پایه اعتقاد،عقیده و دین بنا شده است،اظهار کرد:این مولفه ها در هرجا پای کار آمده قدرت آفرین شده و افرادی نظیر شهید حججی،سردار سلیمانی و… تربیت کرده است.

 

وی بااشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه ها بدون هیچ چشمداشتی خدمات رسانی می کنند،تصریح کرد:چرا که بسیج یک تفکر و فرهنگ بوده و بر پایه عقیده فعالیت میکند.

 

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه با اشاره به وظایف حوزه نمایندگی در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد:رواج معارف انقلابی و دینی،تعمیق معرفت و بصیرت در سپاه و حمایت و کمک به سایر مجموعه ها نمونه ای از وظایف این حوزه است.

 

وی با بیان اینکه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی برگزار کرد،افزود:تمامی این اقدامات با کمک و همکاری هادیان سیاسی،روشنگران، روحانیون و … محقق شد.

 

حجت الاسلام بیگدلی در پایان بااشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)به قله ها نزدیک شده ایم و امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست،یادآور شد: امیدواریم بتوانیم این پرچم را به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت(عج) برسانیم. 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار