حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در برنامه بزرگداشت مقام شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه لردگان گفت: شهید مطهری از سرمایه های عظیم مبانی فکری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۴۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛. در این مراسم گه با حضور مربیان عقیدتی سیاسی ، هادیان سیاسی ، کارکنان ناحیه لردگان و تعدای از فرهنگیان و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید،  حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر گفت: شهید مرتضی مطهری، فیلسوف بزرگ‌ جهان اسلام و  هفته معلم و  هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسب برای بازخوانی آثار و اندیشه‌های این اسوه تعلیم و تربیت  است.

وی بیان داشت: شهید مطهری به‌حق در خلق آثار نو و ارائه دیدگاه جدید از اسلام و اندیشه‌های اسلامی سرآمد بود به‌گونه‌ای که امام خمینی(ره) پس از شهادت این استاد برجسته، وی را حاصل عمر و پاره تن خود نامید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن و مجاهد علمی بود و در طول عمر خود با کجروی‌ها و انحرافات جامعه آن روز مبارزه سرسختانه داشت، همچنین در اسلام‌شناسى و داشتن فهم عمیق از مفاهیم اسلامی و قرآن کریم کم‌نظیر بود.

  رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته گرامیداشت مقام معلم،بیانگر ضرورت تبلور دائمی این تفکر ارزشمند در سپاه و بسیج و نظام تعلیم و تربیت است و به حق می توان گفت در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای، سپاه و نظام آموزشی ما می تواند انسان‌هایی با روحیه جهادی، انقلابی و ولایتمدار تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشگام باشند.

سید امان الله حسینی صدر اظهار داشت: شهید مطهری الگوی همه مربیان و مدیران بسیجی در موضوع جهاد علمی می باشد که بیش از ۷۰ عنوان آثار علمی متنوع و مختلفی از این استاد برجسته به یادگار مانده است.

همچنین در پایان این مراسم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم از مربیان عقیدتی سیاسی ، هادیان سیاسی ، تعدادی از فرهنگیان و فعالان عرصه فرهنگی و عقیدتی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار