دفتر آستان قدس شهرستان دماوند با کانون بسیج هنرمندان دماوند ودیگر ارگان‌ها و ادارات شهرستان در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت تعامل برقرار کرد.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۲۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛  در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت و تعامل با کانون بسیج هنرمندان دماوند و دیگر ارگان‌ها و ادارات شهرستان جلسه‌ای با حضور اعضای کانون خدمت رضوی در محل دفتر آستان قدس شهرستان دماوند برگزار گردید.
 پس از تلاوت قرآن، حجت الاسلام شمس، دبیر بزرگداشت دهه کرامت، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین خواستار آن شدند که حاضرین طرح های پیشنهادی خود را جهت اجرا در دهه کرامت بیان نمایند.
در ادامه حجت الاسلام نورمحمدی، مسئول کانون تبلیغات، به شرح حدیثی از حضرت امام رضا(ع) پرداختند. آنگاه نمایندگان هر اداره پیرامون این مناسبت برنامه های خود را اعلام نمودند. که مسؤل کانون بسیج هنرمندان ضمن ابراز خرسندی از این موقعیت معنوی مادگی اعضای کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند را جهت ارائه برنامه‌های خاص اعلام نمودند
در پایان آقای حاج علیرضایی، مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند، ضمن تشکر از حضور بزرگواران در محفل امام رضایی به جمع بندی پرداخته و بیان کردند که برنامه های دفتر آستان، جمعه مورخ ١۴٠٣/٢/٢١ همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) با حضور در نماز جمعه و برگزاری میزخدمت آغاز تا دوشنبه، مورخ ١۴٠٣/٢/٣١ همزمان با میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد. در این دهه هشتاد برنامه با همفکری مسئولین مربوطه قابل اجراست و طی چند روز آینده به مدعوین ابلاغ خواهد شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار