حجت الاسلام والمسلمین رضا محمد زاده سرحدی گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) فرصت مغتنمی است تا از عناصر تأثیرگذار در تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیز تجلیل به عمل آید.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۳۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، مسئول حوزه نمایندگی ناحیه زابل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه متفکر و دانشمند مجاهد شهید مرتضی مطهری و پاسداشت هفته عقیدتی سیاسی در حوزه بسیج خواهران گفت: یکی از مأموریت‌های مهم که رهبر معظم انقلاب در این عرصه جنگ ترکیب و شناختی برای ما مشخص نموده اند جهاد تبیین است که نمونه بارز و مصداق برجسته جهادگر تبیین علامه شهید مطهری بود.

وی افزود: شهید مطهری الگویی ارزشمند در جامعه است که رهنمود‌های زیادی در زمینه اخلاق اسلامی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سرحدی تصریح کرد: در فرهنگ اسلامی بالاترین جایگاه برای عرصه علم و تربیت در نظر گرفته شده است و این مهم بیانگر اوج توجه دین مبین اسلام به علم است.


وی اظهارداشت: استاد شهید مطهری در عرصه تعلیم و تربیت کتاب‌های زیادی به رشته تحریر در آورده است و از این رو دانش و منش اخلاقی وی باید الگویی مهم برای جوانان باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ناحیه زابل گفت: امروز دشمن به دنبال از بین بردن عقاید فرهنگی نسل جوان است و تنها راهکار اصولی برای مقابله با این ترفند دشمنان، روشنگری نسل جوان جامعه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار