کارکنان سپاه هامون به همراه حجت الاسلام فرسوده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه و سرگرد کیخا جانشین ناحیه بمناسبت هفته معلم با یاسینی رئیس آموزش و پرورش شهرستان و تعدادی از مدیران این اداره دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۰۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، حجت الاسلام فرسوده در این دیدار ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به مدیر و مجموعه آموزش و پرورش اظهار کرد: معلمان عزیز ما باید دغدغه های مقام معظم رهبری را در گام دوم انقلاب مد نظر قرار دهند و قطعاً سیاست های کلی آموزش و پرورش در این راستا حرکت می‌کند سپاه و بسیج همواره به عنوان بازوی توانمند در کنار آموزش و پرورش حضور داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در سپاه هامون گفت: دشمن برای فرزندان ما برنامه هایی دارد و از روش های مختلفی استفاده می کند ما باید هوشیار باشیم از هدفی که داریم دور نشویم.

در ادامه این دیدار یاسینی رئیس آموزش و پرورش هامون ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت:سپاه حافظ نظم و سنگربان انقلاب اسلامی در مقابل هجمه های دشمنان است که رسالت خویش را به خوبی در همه عرصه ها انجام می دهند.

وی افزود: لباس پاسداری مایه آرامش مردم است و در حمله موشکی سپاه به رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل واکنش مردم را دیدیم که چگونه از سپاه قاطعانه حمایت کردند و امروز سرمایه اجتماعی سپاه در بالاترین حد ممکن است.

یاسینی بیان کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های سبزپوشان سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است که قطعا مردم ما قدردان این تلاش‌های دلسوزانه و خالصانه خواهند بود.

رئیس آموزش و پرورش هامون در پایان گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت دانش آموزان برای رسیدن به حیات طیبه تاکید شده که رسیدن به حیات طیبه از مسیر تفکر و روحیه جهادی و انقلابی می‌گذرد.

در پایان با اهدای لوح سپاس از مدیر و کارکنان آموزش وپرورش شهرستان هامون تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار