مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در مراسمی با حضور فرمانده سپاه فتح تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۲۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در این مراسم که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت هفته معلم در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین شریفی سادات مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد گفت: شهید مطهری(ره) یکی از سرمایه های عظیم و از طلایه داران مبانی فکری انقلاب اسلامی به شمار می رود که برای ایجاد تحولات فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مجاهدت ها کرد.

وی افزود:بی تردید موفقیت روز افزون و مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های ماموریت ها و وظایف محوله مرهون تعالیم وآموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت های خستگی ناپذیرروحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی مثل شهید مطهری(ره) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد ادامه داد: فلسفه و رمز نام گذاری این روز به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است.

درادامه برنامه سردار حمید خرم دل گفت: امروز تمام جنگ‌ها و درگیری‌ها و هر آنچه به‌عنوان خوبی و زشتی در دنیا وجود دارد با نام جنگ عقیده است و اگر کشوری به کشوری دیگر حمله می‌کند در حوزه عقیده است، فلسفه خوبی و بدی، خیر و شر همه محصول عقیده است، هر آنچه در فلسطین، غزه، اروپا رخ می‌دهد محصول عقیده است، یعنی شر در مقابل خوبی، شیطان در مقابل انسان و دین مقابل کفر است، خداوند انسان را به بخشش، دین‌داری، اخلاق دعوت می‌کند، یک سری از معلمان انسان‌ها را به این مسیر دعوت می‌کنند و برعکس شیطان انسان را به ظلم، ستم و عدم پرستش خدا، تجاوز، تکبر و عصیان و سرکشی دعوت می‌کند.

سیداحسان گلشنی مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد در پایان این مراسم گفت: از مربیان عقیدتی سیاسی، رابطین عقیدتی سیاسی در حوزه های مقاومت و معلمین مرتبط با سپاه در این برنامه تجلیل بعمل آمد‌.

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان بویراحمدتجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان بویراحمدتجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان بویراحمدتجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان بویراحمد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار