فرمانده سپاه شهرستان نوشهر: نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی جامعه و الگوهای اولیه دانش آموزان این قشر مؤثر و آینده ساز کشور، بسیار مهم جلوه می‌کند.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۳۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر به مناسبت روز معلم پیامی را صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت مصادف با شهادت استاد فرزانه علامه شهید مرتضی مطهری روز معلم نامگذاری شده است ؛ روزی برای گرامیداشت مقام انسان هایی که با ذوق و هنر و توانمندی شان طبق نخستین آیات نازل شده قرآن بر قلب پیامبر اکرم (ص) در مرتبه ی والای خلقت قرار می‌گیرند که :

«اقرا باسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربک الاکرم، الذی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم. (علق: ۱ـ ۵) »
در این آیات خداوند، خود را معلم می‌خواند و معلم بودن خود را بعد از آفرینش ِ پیچیده‌ترین و بهترین شاهکار خلقت، یعنی انسان آورده است.

نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی جامعه و الگوهای اولیه دانش آموزان این قشر مؤثر و آینده ساز کشور ، بسیار مهم جلوه می‌کند؛ چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل بعدی‌اند لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا است برای مردم.

اینجانب ضمن ادای احترام به ساحت شهدای گرانقدر تعلیم و تربیت بویژه شهید والامقام علامه مرتضی مطهری ، روز معلم را به همه ی فرهنگیان و طلایه داران جبهه تعلیم و تربیت از جمله مربیان آموزش در سپاه و بسیج تبریک عرض نموده، موفقیت و بهروزی همه ی معلمان خصوصاً فرهنگیان عزیز شهرستان نوشهر را از درگاه ایزد منان خواستارم.

سرهنگ پاسدار مهرداد ابراهیم پور
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نوشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها