خبرهای داغ:
تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: پایه‌های فکری و نرم افزار انقلاب اسلامی آثار شهید مطهری است.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۹۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیت الله ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) در همایش روز عقیدتی و بزرگداشت سالروز شهید مطهری که توسط سپاه محمد رسول الله (ص) برگزار شد اظهار داشت : هیچ انقلابی منطقه نفوذش به اندازه انقلاب اسلامی نیست و امروز این حوزه اثرگذاری در نزدیکی کاخ سفید با تصویری از رهبر حکیم انقلاب در دستان مردم مشاهده می کنیم .

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهید مطهری عالمی برجسته که اخلاص شاخصه وجودی ش بود گفت : در سال‌های ۱۳۳۱ زمان طاغوت در دانشگاه مشغول تدریس و علوم دینی بود و هراسی از بداخلاقی ها نداشت.

آیت الله کلانتری ادامه داد : شهید مطهری ۱۲ سال در بحث های عرفان ، فلسفه و علوم نزد امام بزرگوار شاگردی می کرد که به عالم دینی و حکیمی فیلسوف در معارف انقلاب تبدیل شد .

تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت : وظیفه شناسی ، زمان شناس و دشمن شناسی شاخصه اصلی شهید مطهری و از اثر گذار ترین عالمان دینی انقلاب اسلامی به شمار می آید.

سرهنگ احمدی جابری فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز هم در ادامه این برنامه اظهار داشت: اندیشه بزرگان و عالمان دینی ما مبازره با استکبار می باشد و امروز می بینیم دشمنان ما از درون دچار استحاله شده اند .

سید محمد رضا موسوی اصل مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز هم در این برنامه گفت : دین و اخلاق ویژگی بارز شهید مطهری می باشد که اندیشه و راه این عالم دینی کهنگی ندارد.

به گزارش بسیج، در پایان مراسم از مربیان، هادیان و معلمان بسیجی سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) شمال غرب شیراز تجلیل شدند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها