خبرهای داغ:
همایش های تجلیل از فرهنگیان قائمیه و بخش کوهمره نودان در جلسات جداگانه ای به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان کوه چنار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۹۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار روح الله خلیلی فرمانده سپاه کوه چنار در جمع فرهنگیان کوهچنار بیان داشت: نامگذاری سالگرد شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری (ره) به‌نام روز بزرگداشت مقام معلم، فرصتی ارزشمند برای تبیین منزلت و جایگاه رفیع علم و دانش و همچنین تکریم معلمان فرهیخته جامعه است.

وی اظهار داشت: این جهاد دبیران و معلمان گرانقدر در عرصه اعتلای فرهنگ و اندیشه ستودنی و قابل تقدیر است و باید همه قدردان آنها باشیم.

خلیلی با اشاره به نقش معلمان در شهرستان کوه چنار در تربیت نوجوانان و جوانان گفت: این قشر شریف که با صبر و بردباری و با انگیزه بالا و مصمم برای انجام موفق رسالت خود تلاش می‌کنند زحمات و خدمات ارزنده را به جامعه ارائه می کنند و اگر امروز می بینیم که کشور در عرصه های متعدد مانند علمی، موشکی، هسته ای، پزشکی و ... موفق و سربلند بوده یکی از دلایل این موفقیت تربیت و آموزش نسل های مختلف توسط آموزش و پرورش بوده است.

وی ادامه داد: این مساله نشان می دهد خط موفقیت کشور از بطن آموزش و پرورش می گذرد و نقش معلمان و فرهنگیان عزیز بسیار حساس و مهم می باشد و انشاالله با تلاش جهادی نیروهای تراز انقلاب اسلامی را پرورش خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها