فرهنگ شهید و شهادت؛ نرم‌افزار مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام در جلسه قرارگاه راهیان نور استان قم از شهداء به عنوان نرم‌افزار مقابله با جنگ نرم دشمنان یاد کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۰۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ پاسدار امیر جعفری اظهار داشت: فرهنگ با عظمت شهید و شهادت می‌بایست در میان اقشار مختلف جامعه به درستی تبیین شود و همه به این باور برسند که طبق آیه صریح قرآن کریم شهدا زنده هستند و کلید حل مشکلات در بحران‌ها و صحنه‌های گوناگون، استمداد از شهدا ست.

سرهنگ پاسدار جعفری با اشاره به لزوم انتقال فرهنگ شهدا به نسل جوان افزود: اگر خود به این باور برسیم که انس با شهید دارای برکات فراوانی است بسیاری از توطئه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

وی اضافه کرد: هنر ما در قرارگاه راهیان نور باید این باشد که ارتباط بین نسل جوان و شهدا برقرار شود و اگر این امر به یک باور تبدیل شود مسلماً انگیزه‌مان برای انجام ماموریت‌های خطیر و و رسالت‌های بزرگی که بر عهده‌مان است دوچندان خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد ۱۰ دستگاه اتوبوس برای حضور در مراسم افتتاحیه قرارگاه راهیان نور استان قم در قالب یک اردوی دو روزه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار