خبرهای داغ:

برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی در ناحیه حمیدیه

همایش بزرگداشت مقام شهید مطهری و هفته عقیدتی، سیاسی در سپاه و بسیج در ناحیه حمیدیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۰۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و روز معلم با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در یادمان شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان برگزار شد

سرهنگ پاسدار موسی حیاوی در این مراسم گفت: در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران سالروز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده تا ایشان الگویی برای تمام معلمان و استادان باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) حمیدیه عنوان کرد: وقتی به روایات اهل‌بیت و عصمت و طهارت علیهم السلام نگاه می‌کنیم، می‌بینیم مطلق خون مظلوم را در این عالَم دارای اثر دانسته‌اند؛ حال چه رسد خون مظلومی که شهید در راه خدا باشد و چه رسد که خون آن شهید، متعلق به شخصیتی چون مطهری باشد. که قطعاً خون او آثار زیادی داشته و از جمله آن آثار ، تربیت انسان های بزرگ و احداث جامعه‌ای توحیدی و ارزشی ست. تثبیت و اقتدار نظام اسلامی و تربیت انسان‌های بزرگ و شهدای والامقامی چون سردار سلیمانی و شهیدحججی و دیگر شهدا قطعاً از آثار خون شهدای مظلومی چون شهید مطهری است.


در ادامه سرهنگ حیاوی بیان کرد هفته عقیدتی را فرصتی برای تبیین اندیشه های شهید مطهری برشمرد و افزود: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج فرصتی برای ترویج فرهنگ است، امیدوارم بتوانیم در صحنه عقیدتی سیاسی در سپاه تلاش کنیم و در راه رشد فرهنگی مستحکم در این مسیر گام برداریم و وظیفه مان را به نحو احسن در خدمت به جامعه اسلامی به سرانجام برسانیم.


در ادامه سخنران برنامه نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کسی که معلم خودش است، بیش تر جای تکریم دارد تا کسی که دیگران را تعلیم می دهد.

 

آیت الله دکتر محسن حیدری در ادامه مطالب خود افزود: از مولفه های معلم و مربی به خدا خواهی و خداترسی و خدا محوری بودن مربی و هم‌دل بودن است و از مولفه های دیگر مربی علاقه‌‌مندی زیاد به رشد یافتن است و مربی و معلم خوب کسی است که رشد و ترقی شاگردانش انتهای آرزویش باشد و در این کار سر از پا نشناسد.

آیت الله حیدری افزود: شهید مطهری شهید عقیده و مکتب است؛ دنیای کنونی جمعی از اضداد هست که همه در تقابل هم هستند تا ان شاءالله با ظهور منجی عالم بشریت عدل و داد جهان را فراگیرد.

در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی ناحیه حمیدیه، مدیران عقیدتی و حوزه های مقاومت با تقدیم تندیس و لوح سپاس تقدیر بعمل آمد و در نهایت مزار شریف شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان را غبارروبی کردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها