حسینیان: یکی از برنامه های شاخصی که جزو الویت های حوزه فرهنگی کار و تولید و تلاش محسوب میشود، برگزاری یادواره های شهداست.
کد خبر: ۹۵۹۶۰۶۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در راستای دومین کنگره شهدای دیار علویان، یادواره شهدای کارگر استان مازندران همراه با ویژه برنامه هفته بزرگداشت قشر بسیج کارگري و هفته کار و کارگر با حضور آیت الله لائینی نماینده ولي فقیه در استان و سردار برسلانی "جانشین فرمانده سپاه کربلا" به میزبانی شهرستان سوادکوه برگزار شد.

حسینیان "مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا" در حاشیه این یادواره گفت: برنامه های متنوع و متعددی را در استان مازندران در هفته کار و کارگر و قشر بسیج کارگری برنامه ریزی و طرح ریزی کرده ایم. یکی از برنامه های شاخصی که جزو الویت های حوزه فرهنگی کار و تولید و تلاش محسوب میشود، برگزاری یادواره های شهداست.

وی افزود: کارگران زمانی که فرمان امام راحل عظیم الشان را شنیدند لبیک گویان به سوی جبهه های جنگ شتافتند و یاری رساندند و در پیروزی هشت ساله نقش بسزایی را ایفا کردند و گواه این تقدیم هزار و ۱۱۸ شهید والامقام از این قشر می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در پایان اظهار کرد: امروز هم در جنگ نابرابر اقتصادی که حضرت آقا تحت عنوان جنگ تحمیلی از آن نام بردند کارگران عزیز فداکارانه و ایثارگرانه دفاع میکنند تا بتوانیم از این جنگ نابرابر اقتصادی که حوزه معیشتی مردم را در برگرفته، عبور کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها