به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم؛

دیدار مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز و مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، ضمن دیدار و گفتگو با مدیرکل آموزش و پرورش البرز، از جامعه فرهنگیان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۹۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، پاسدار محمد فرمانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز و پاسدار محمد جان محمدلو مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان البرز، باحضور در اداره کل آموزش و پرورش استان، یاد و خاطره استاد شهید مطهری و شهدا گرانقدر معلم به ویژه شهدا معلم استان، را گرامی داشتند.

گفتنی است، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز، همچنین با حضور در دفتر مدیر کل اداره آموزش و پرورش و دفتر معاونین اداره کل، ضمن گرامیداشت یاد استاد مطهری و شهدا معلم، هفته معلم را با اهدا گل و شیرینی تبریک گفته و ادای احترام کرد.

در این دیدار سرهنگ محمد جان محمدلو مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان البرز، با اشاره به نقش و جایگاه معلم خاطر نشان کرد: نقش و جایگاه معلم در جامعه نقشی تاثیرگزار است آنچنانکه خداوند در قرآن خود را معلم معرفی کرده که نشان دهنده جایگاه رفیع فرهنگیان در کشور است.

محمدفرمانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز، ضمن تبریک مقام معلم، سپاه و آموزش و پرورش را همکار هم خواند چرا که هر دو پاسدار ارزش‌ها، اعتقادات اسلامی و ایرانی در این مرز و بوم اند.

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از تلاش‌ها و هم افزایی سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار